Posted by : robben Sunday 6 April 2014

Апликацијата BADLAND случајно ја пронајдов гледајки YouTube видео од Jenna Marbles.
Таа објаснуваше за апликации кои ги има на својот таблет а јас како вечен авантурист (барем за технологија) одлучив да ја пробам.
МРАЧНА, е збор кој би го употребил да ја опишам играва, најмногу заради музиката што е во позадина. Освен тоа ликот со кој играте е црно-топче-птица-животно-????.
Играта наликува нешто на Flappy Bird но без толку "тешкотии", всушност целта е да поминете низ неколку препреки и да стигнете до крајот од "пештерата" каде што преминувате на следното ниво. По патот се срекавате со ЕКСПЛОЗИИ, НАПАДИ, И ДРУЃИ НЕШТА НАПИШАНИ СО ГОЛЕМИ БУКВИ.
Играта вклучува некои интересни додатоци како например slow-mo gadgets и speed gadgets а и ако поминете и се допрете со некои мрачни ликови вашио лик се мултуиплицира за поголема шанса за завршување на мисијата.
Играта неможам да ја опишам подобро од ова едино да ви кажам дека јас повторно станав зависен бидејки играва навистина е комбинација од класика но со некој мистериозен елемент кој навлекува.
ЗАКЛУЧОК:
Играва ја рангирам 5од 5 ѕвезди најмногу заради тоа што и на мојот low-cost low quality phone немав никаков проблем од видот на кочење, bad graphics итн.
Препорачувам да ја пробата и да оставете коментар за вашето мислење.

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

НАЈЧИТАНО

Powered by Blogger.

- Copyright © What's Trending Македонија - Metrominimalist - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -